Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 14 Jun 2018

29 Ramadan 1439

Assalamualaikum....
Lama sangat x update rumah kesayangan ni.....sejak tukar opis masa sangat cemburu ......alhamdulillah hari ni aku dapat jejak balik blog kesayangan aku ni yg dah bertahun2 hilang ...ntah apa masalah pun aku x tau......yg aku tau x boleh update...x boleh login..segala2nya la.....tapi di akhir ramadan ini bertemu sinar kembali....semoga lebih aktif selepas ini.....

Kat opis pun dah sunyi sepi.....opismate ramai yg dah cuti.....tinggal berapa kerat je ni....mood nk keje pun dh xde....naaakk balikkkkk.......huhuuuu......anak2 semua pun dh kat kg.......

Ok sekian....untuk hari ini.....


Ahad, 26 Februari 2017

Syukur

Ya Allah.....alhamdulillah....dah boleh bukak dah blog aku ni.....syukur2.......

Ahad, 27 September 2015

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."