Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 25 Ogos 2014

Jue n Sue

Kami dulu pernah menjadi housemate.....
Kini bersama semula sebagai opismate.....

Giler kentang x ayat aku.....hahahahh....
Kalau ko baca mesti ko gelak beso kan sue....
Sebenarnya aku xde idea.....tapi disebabkan gambar kita yang cun ni aku bedal je la apa yang aku nak tulis......,
biar gambar yang berbicara........moga kekal selamanya.......










Khamis, 21 Ogos 2014

Si comelku ....

Si comel ku semakin membesar......
Semoga dilindungi oleh yang maha esa....
Semoga menjadi muslimah sejati....
Semoga berjaya dunia akhirat....
Menjadi penyejuk dan pendamai hati....
Amin......
















Dia..AZRA ADAWIYAH.....
We love u .....

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."