Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 12 Disember 2011

HOT

Di sini ada beberapa beg tangan luar negara ( kulit ) untuk dijual. Sebenarnya beg-beg ini adalah milik seorang rakan yang  meminta bantuan saya untuk menjualnya kepada sesiapa yang berminat dengan harga yang berpatutan....semua dalam keadaan baik dan memuaskan...dan semua handbag tersebut dibeli di luar negara oleh pemiliknya.......

Kepada sesiapa yang berminat bolehlah hubungi saya yer...sebelum itu jom jamu mata dulu kot2 ada yang berkenan .........

HOT! HOT! HOT!

MARI...MARI.....CUCI MATA......





KOD B1


KOD B2


KOD B3


KOD B4


KOD B5


KOD B6

KOD B7

KOD B8


HARGA ANTARA RM 200 HINGGA RM 400 



Kalau berkenan sila buat tempahan @ pertanyaan di ruangan komen yer.......

4 ulasan:

Balqis Nazid berkata...

julie...yang 1stpic tu brand LV, yang lain tu brand apa.. tulislah brand sekali

juliaakmal berkata...

ok...ok....nnti aku edit balik...

Citrus Azwa berkata...

wahh..dh berbiz..;)

juliaakmal berkata...

tolong kawan abang jer...handbag dia banyak ...selalu pegi luar negara beli kat sana...so mana2 beg yang lama2 tu dia dah tak tau nak letak mana...akak cadangkan cuba jual kat blog....mana tau kan ada yg berminat....original kulit tu ...cuma paten lama sikitlah...hehee....

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."