Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Selasa, 28 Jun 2011

Impian Ibu

Tak tau nak cite camna tak tau nak habaq apa....tapi hati melonjak nak kesana.....teringin sesangat.......indahnya panorama......bilalah agaknya  dapat menjejakkan kaki ke sana....










CAMERON HIGHLAND.....
nantikanlah kehadiranku bersama keluarga...agar dapatku menghirup udara segarmu, menghayati keindahan alam ciptaan tuhan, dan dapatku mengembirakan hati anak2ku.....


 
**** Gambar-gambar ehsan daripada en.google.....

6 ulasan:

Citrus Azwa berkata...

tingin jgk nk g sana la..huhu..=( tmpt pilihan jgk...nk ikut leh??

Balqis Nazid berkata...

Insyallah Juli nanti sampailah...
Aku dah berkali-kali tapi masih tak jemu...
Dari Kl dekat so kadang-kadang pergi pagi balik petang sebab nak minum teh & makan Waffle sedap kat sana..

Julie kalau prgi stay kat Juliana reort, bersih..cantik, sebab resort ni tak ambik org lain selain islam...

Mamamya berkata...

lia pun t'ingin nak ke sini kak....anak2 mesti suka kan....dulu masa blm kawin penah p sekali jer...

zaidah berkata...

zai pun blum sampai sini....impian nak kesana jugak....

juliaakmal berkata...

best kan kalau dapat g sana.....

cr_fyza berkata...

Pergila sis...sgt best ...br balik dr sana...:-)

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."