Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 23 Jun 2011

Jemputan

Dipagi yang syahdu ku terima sekeping kad undangan........


Daripada siapakah kad ini.....secara lahiriahnya kad ini kad rasmi..jeng..jeng..jeng.....dup dap dup dap....hehehehheehehhe.......

*
*
*
*
*


Kad yang berlatarbelakangkan bangunan baru JPNJ..nice....

Ouhhhhh..............




Lepas je baca sms en.akmal....tanye ada tak bajet untuk baju baru ke majlis tu nanti...heheheh.....
en.akmal jawab ..ok...RM150.00 sahaja tau......
Thank you , bie.....hehehehhe...

p/s ; bukan niat nak menunjuk2 tapi sekadar coretan untuk kenangan diri sendiri sahaja....mohon jangan disalahertikan...

3 ulasan:

Balqis Nazid berkata...

Juli..kat Angsana ada satu butik baju dia cantik2..
tak ingat lah apa nama dia..sebelah butik Bonia tu..
satu lagi Kretiria...eeii..baju dia cantik2 geram tengok..

juliaakmal berkata...

ye ke..kalau angsana aku selalu pegi ....aku lupa lak apa nama kedai tu.....Bonia yg kat bawah tu kan....semalam aku balik kg ...so aku tgk kat pt.raja...cantik2 gak..harga pun murah sikit....

Sofya berkata...

bestya.. dapat sponsor lagik...

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."