Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Ahad, 5 Januari 2014

01.01.2014

Awal persekolahan telah bermula.....anak2 dah mula masuk sekolah....
Hari pertama sekolah amat mencabar sekali......taulah dah lama sangat anak2 bangun lewat tetiba hari ni nak bangun awal pagi......liat sungguh dorang ni......paling menduga kesabaran ibu ialah nak kejut arisa.....maklumlah...selama ni suka hati dia nak bangun pukul berapa...tetiba pagi2 dah kena kejut kena mandi pulak tu .....apalagi melalak la dia.....huhuhu...sedih hati ibu ni tengok arisa.....ni belum lagi situasi kat sekolah nanti.........

Pagi2 nak gerak ke sekolah happy je budak2 ni....arisa la yang paling lebar senyum dia....












Tapi bila sampai je kat sekolah tangan x lepas drp pegang tangan ibu.....ibu gerak sikit dia pun gerak......menangis pulak tu.....hari pertama terpaksa ibu dengan ayah tunggu.....tak sampai hati nak tinggalkan dia....

Bila ditunggu ceria je dia...







Bila ibu keluar kelas start balik menangis.......duduk kat depan pintu.....tugas si ayah la memujuk...










posted from Bloggeroid

Khamis, 2 Januari 2014

01 Januari 2014

Tahun baru......baju baru.....azam baru......suasana baru.......
Anak2 ibu sangat ceria untuk memulakan sesi persekolahan......suasana baru bagi arisa......semoga keceriaan ini berkekalan hingga ke hujung tahun......









Ibu dan ayah sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kejayaan untuk kamu semua.......

posted from Bloggeroid

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."