Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 27 Jun 2011

Tranformers


29hb Jun nie filem baru akan ditayangkan.....lagi 2 hari nie..en.akmal udah sibuk mau ajak pi tengok wayang....faberet aku sebenonya tengok wayang nie tapi yg en.akmal nak tengok cite yang bukan faberet aku.....ingat lagi masa tahun 2007 masa filem tranformers nie kuar kami anak beranak pi pawagam.....en.akmal ngan anak2 je yg tengok...aku ala2 dalam alam mimpi gitu......ingat maleh nak ikut tapi dorang beria2 nak tengok layankan ajelah.....................



Ni nak pi tengok lagi filem yang terbaru nie........wallah......aku dah terpikioq dah....apa yang aku nak berangan kat dalam tu nanti...huhuhu............


nanti kalau jadi tengok aku cite lagilah yea....hahahaaa.........

p/s...Mr. and Mrs akmal sebenonya punyai citarasa yang berbeza tapi kami serasi...hehehehe mungkin kerana kami saling bertolak ansur....dia dan aku saling menghormati citarasa masing2....


2 ulasan:

Balqis Nazid berkata...

samalah.. aku tak berapa minat transformers...

Aku tunggu smurf 3d hi..hi..

juliaakmal berkata...

hehehhe...xpela kan .....demi yg tersayang..

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."