Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 2 Jun 2011

Nur Kasih The Movie VS Boling

Drama paling popular abad ini ialah NUR KASIH.....bila dijadikan filem memang hati nie bersemangat sangat nak tengok....first2 cite nie kuar ktaorg balik kampung......malam tu jugak pegi bandar Batu Pahat tapi tayangan kul 8.45 mlm dah penuh yang ada pukul 10.45 malam...En.Dzul kata malam sangatlah bu..kul brp nak balik kalau kat JB xper gak ni kat sini....len kali jelah kita tengok yer.....yela...yela....dah en.sponsor cakap gitu terpaksalah pn. isteri mengikut...........



Minggu lepas dek kerana nak sangat tengok citer nie ..hari Jumaat (27.05.2011) aku cuti..en.dzul janji nak ajak tengok wayang cingitu...........nak ke bandar JB malas takut jamm...so pegi jerlah kat Perling Mall..so sadis kat situ xde pulak tayang NUR KASIH.....dah mula muncung dah nie......
Oklah bu jom kita tengok kat Skudai Parade laks..............

Sampai jer Skudai Parade dalam hati macam dah rasa dah kat sini pun ntah2nya takde.....betul apa sangkaanku.....

MELEPAS  LAGI NAK TENGOK....
MUNGKIN AKU MEMANG TAKDE REZEKI NAK TENGOK CITE NIE...........

So nak dipendekkan citer..........aku pun pegilah

SINI

SINI

SINI

Pusat Boling Skudai Parade






Sesaje menghilangkan tension kan..............................seronok gak...............
Cuma gambar ibu baling bola boling je xde sebab xde sapa nak amik gambo ibu......

Keputusannya : Seri 1 Sama
Game 1 : En.Dzul Akmal ( menang )
Game 2 : Pn. Julia Akmal ( menang )

hahahahha......................

4 ulasan:

arina soberi berkata...

conclusinya dapt tgk or x..??hahha =)

Citrus Azwa berkata...

conclusionnya xdpt tgk la..=)but best gak boling..akak t kta boling sesama ek..=)hihi

Sofya berkata...

xdapat tgk nurkasih leh men bowling... pandai gak awk men bowling ekk..

AziE berkata...

Saya yang dapat tengok...hahaha...best jugak citer ni.

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."