Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Jumaat, 1 April 2011

Hantaran Pertunangan Adik

Dah lama nak n3 pasal citer nie...tapi lama sangat terperap hehehhe.......ni baru sempat....saja nak citer pasal rombongan pi meminang adik yang bungsu......jauh tu kat sungai petani, kedah.....mmg perjalanan yang memenatkanlah.....so biasalah kan kalau pegi meminang mestilah ada hantaran kan....haa...nie hantaran peminangan sebelah lelaki ( adik aku )....simple jer....nie pun aku order kat pekan air hitam...sekejap jer apek tu buat...aku rasa kalu aku buat sendiri pun boleh...tapi masa x mengizinkan....


                      Simple jer kan......


Nie plak makan tengahari..nampak macam simple tapi wow...memang sedap gilerrrr...dgn rasa x malunya mmg licin aku makan....hahaa....hidangan paling menarik yang tak penah aku jumpa ialah masakan batang pisang....sedappppppppppppp.........



Nie bakal adik ipar aku.....manis jer orangnya....sejuk mata memandang.......

Tahniah buat Mizi & Wawa
Semoga Kekal hingga ke akhir hayat......


Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."