Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Selasa, 23 Julai 2013

Kembali........

Salam....

lama sudah x jenguk blog kesayangan hamba ni......rasanya kali terakhir ialah bila menulis tentang tunggu hari nak besalin.....hahaa...sampai baby dah 8 bulan sekarang......banyak sebenarnya benda nak kongsi tapi waktu tak mengizinkan....apakan daya sejak jadi ibu kepada 4 orang cahayamata ni disamping kerjaya harian dan tugas2 rutin sebagai isteri dan ibu masa banyak digunakan untuk keperluan mereka.......tapi rasa hati nak kembali aktif amat membuak2......so...ni sebagai coretan permulaan......

 Salam Ramadan untuk semua..........
ada masa jumpa lagi.........
Wassalam..........

2 ulasan:

Balqis Nazid berkata...

amboii...lamnya mummy tinggalkan blog..
kena vakum 3 hari 3 malam ni mummy hi...hi...

juliaakmal berkata...

hahaaha....nak blogwalking pun x sempat ni kan pulak nak dok khusyuk mengarang....xde masa oiii.....

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."