Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Rabu, 5 Februari 2014

8 bulan +++

Pejam celik pejam celik dah masuk 34 minggu rupanya baby dalam perut ibu ni......dah tak berapa minggu lagi dapat lah ibu menatap wajah anak ibu yang dalam ni......rasanya baru je lahirkan arief dah nak beranak lagi.....apapun syukur atas rezeki yang Allah limpahkan......ada orang susah nak dapat zuriat kan......tapi kami alhamdulillah.....Allah beri rezeki anak yang ramai.......








Ni la rupa ibu masa tengah peknen.....jerawat jangan cakap la...memang hormon x stabil kata doktor......start mengandung anak yg ke 4 dan ke 5 memang jerawat betul2 menguji kesabaran.....hehhe.....
Gambar kenangan ni ......

#menunggu kehadiran cahayamata yang kelima semoga dipermudahkan segalanya....#

Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."