Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Selasa, 31 Januari 2012

Fasa 1 > Mencari Cadar Pengantin

Salam 1Malaysia....dan salam kemesraan.....
Seperti yang diluahkan di entry sebelum ini adik bongsu akan melangsungkan perkahwinan pada bulan Mac nanti ...dan sebagai kakak ...aku rasa amat teruja..memandangkan dah lama gak la umah mak n abah xder majlis <bigday> ...yang pertama kali dulu akulah...itupun dah lapan tahun berlalu......lepas tu pun kalau ada cuma majlis Aqiqah buat anak2 aku.......hehehhehee......

So, mak aku pesan suh cari cadar buat bilik pengantin......lapang2 aku search kat tenet jumpalah beberapa blog yang ada menjual cadar yang ok di pandangan aku.......dan harganya pulak boleh tahan murah dibandingkan dengan blog-blog yang lain.....so....apa kata cuci mata kejap....sama2 bagi pendapat pun ok...mana satu yang sesuai......tema utk pengantin Merah .......antaranya...

mana satu pilihan kalbu.................




camna...cantik tak...?????? kalau lah blogger CITRUS AZWA ada buat kunjungan kat sini ...cuba bagi pendapat yer.......begitu juga buat teman2 yang lain.....kalau ada lagi murah dan cantik...please bagitau yer.....






p/s..adik yg nk kawen aku yn teruja lebih.....lps ni cadar tu jadi milik aku laa......hahahhhaa....aku sponsor cadar pastu aku amik balik......khkihkih...
.

4 ulasan:

Citrus Azwa berkata...

ok...blogger citrus azwa dh dtg..buka je blog ini terus tertarik yg 1st pic tu..hehehe...itulah pendapat saya..;)

juliaakmal berkata...

tulH..akak pun suka yg 1st tu...nice kan...klu ada rezki yg tulah yer.....

Citrus Azwa berkata...

hahaha....napa wawa baru terbaca yg p/s tu..hihih...sewa dulu ar...hihih

juliaakmal berkata...

boleee....

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."