Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 9 Februari 2012

Fasa 2 > Hantaran

Minggu nie minggu yang teramat busy kerana seringkali berulang alik ke kampung untuk membantu family apa yang patut seperti mengemas stor, membersihkan sekeliling rumah dan apa2 lah yang boleh dilakukan menjelang majlis nanti....

Hari Isnin dan selasa yang lepas pegi ke Ayer Hitam...syurga bagi setiap keluarga dan pasangan yang ingin mendirikan masjid membeli belah untuk persiapan majlis nanti.....kat sana macam-macam ada....dari yang murah sampai lah yang mahal ...yang penting sediakan wangnya sahaja....

Aku pulak ke sana sebab hendak membeli keperluan untuk membuat barang hantaran......terasa bersemangat pulak nak mengkreatifkan diri untuk membuat hantaran untuk adik......macam-macam gak yang aku beli....dan yang pasti aku memilih untuk mengadaptasikan warna merah + krim ...ala- krim gold gitu......banyak gak yang dibeli.....cuma tak tau bila masanya plak nak mengubahnya......tapi yang pasti xderlah nak buat gubahan yang glam2 gitu bagi barang2 hantaran sebabnya umah pengantin pompuan jauhla sangat....kami di Johor pengantin pompuan di Kedah...x ke naya kalau mengubah gubah nie...sampai sana tak tau jadik apa....hahhahhah.....so pilihan yang tepat adalah masukkan jer dalam kotak....lebih selamat kan........lagipun lebih simple kan......zaman sekarang dah jarang orang buat gubahan hantaran nie......

Jamu mata sikit dengan barang yang telah dibeli di sana...rasanya cukup kot.......























p/s..any idea utk menghias hantaran kasi lawa.....n look gorgeous....hehehehe...

3 ulasan:

Citrus Azwa berkata...

nk bg cantik gabungkan warna merah dgn skit bunga warna krim2...such nice..then add on skit2 bunga2 putih..bunga merah tu just letak beberapa kuntum je..hihi...boleh gitu kak...hahaaha..

juliaakmal berkata...

sbenonye dlm kpla nk letak bunga merah....reben yg krim....tapi terbeli renda kaler merah lebih...hihihi...

Citrus Azwa berkata...

hahah...xpalah akak...boleh aje..akak cover ngn bunga krim skit2...bg naik seri skit..;)xpa...xsalah...kita wat dia..idea dr kpala..;)

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."