Banner

Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Jumaat, 10 Februari 2012

Fasa 3 > Mencari Baju



Salam mesra buat pengunjung ( kalau adalah...) untuk kali ini nampaknya mood x berapa nak ada untuk mencoretkan kata-kata , tapi gagahkan jugak walau epotong ayat bagi mengupdate perjalanan majlis nanati.......Malam semalam kebetulan hubby free so mintak tolong dia hantar ke Jakel untuk mencari baju untuk di buat hantaran ....

Atas permintaan bakal adik ipar a.k.a pengantin perempuan , aku pun carilah baju kaler pink untuk disamakan dengan baju adik aku....pusing2 dapatlah yang aku kira cantik di mata aku.....( mata aku dan mata laki aku...) mata pengantin aku tak taulah....tapi harap terimalah seadanya yer............dapat jer baju aku terus mencari pulak tudung untuk dipadankan dengan baju nanti........nak cari tudung tak susah sebab banyak pilihan .........yang simple2 sudahlah yer....dan pilihan aku ialah tudung Hajra.......

Gambar rasanya x perlulah di upload di sini .....tak suprise la nanti..........

oklah....memang takde idea sangat nak celoteh panjang2 ......nak sambung buat keje.......len kali citer lagi.....

p/s: hari yang panjang penuh kebosanan....................

1 ulasan:

Citrus Azwa berkata...

amboi...beruntunglah bakal adik ipar akak...=) insyaAllah...dia mesti trima seadanya..didoakan smoga akak cpt dpt mood...;)

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."