Banner

Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 16 Februari 2012

Aku Punyer Header

Selamat petang......
Hari nie mata aku tersangatlah mengantuknya......keje opis melambak dengan HRMIS dengan pencalonan pegawai2 baru dengan segala denganlah......tapi semuanya amat membosankan aku....lagipun line x berapa ok kalu aku nak update HRMIS....macam kura-kura.......terlalu lembab....cam nie sampai bila pun keje aku x berjalan lancar...huhuhu...............keje banyak SBPA tak update2 gak....bilalah nak dapat gaji barui nie...........

Aapapun untuk mengurangkan kebosanan aku nie aku nak imbas balik lah tentang header2 yang penah aku guna kat blog aku nie...nak tengok tak........dan yang paling terbaru yang nie......


cantik tak.............hihihi.......tapi yang nie aku paling sukeeeee......................macam ceria gitu.......

antara header lain ....jom tengok2..............




yang nie pun aku suka jugak.....yang nie bakal adik ipar aku a.k.a CITRUS AZWA yang buatkan untuk aku..............cantik kan....sejuk jer mata memandang.......very cute.............





Yang nie hasil kreativiti aku sendiri yang oklah.....hahahha...ok ker..???? ntahlah tapi aku rasa oklah...sbb first time buat nie....guna power point jer......hahaha..........



yang nie pulak ....no komen......mcm simple sangat kan.............ntah apa-apa jer..........tapi oklah juga pada pandangan aku.............yang nie aku jadikan header sekejap jer kat blog tu.............segan x berapa nak jadi...............

Rasanya ada lagi x yer yang aku x letak ............ada rasanya tapi aku lupa aku save kat mana.....so setakat yang aku jumpa jerlah hari nie..................hahaha............bolehlah buat kenangan...............


P/s: nak belajar buat header lagi...yang buat yang cantik...paling cantik................tapi ade ke masa.............hahahhah...........nak seribu daya x nak seribu dalih................betul tak.....





Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."