Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 27 Februari 2012

Makan2 - Steamboat


KEPTAN - Makan malam bersama keluarga ( adik beradikku)........sempena ???? xde sempena apalah saje jer nak makan-makan kat situ kan....lagipun adik yang nak belanja ..so on jerlah.......boleh tahanlah sedap gak....harga pun berpatutan..........len kali boleh pergi lagi..............









Adik ( bakal pengantin ) bersama Adik ( tuan tanah yang belanja) 






Tuan tanah menikmati hidangan sehingga terpejam-pejam  mata.....hihihi





Arisa , bila dah jumpa apa yang dia boleh buat main.....langsung x mengisah nak makan......terpaksalah ibu dia nie berulang-alik menyuap makanan......


3 ulasan:

Fiza berkata...

Sedap2

Fiza berkata...

Npk mcm Sedap.kt mn tu.tunjuk skit nm restoran tu.

juliaakmal berkata...

Fiza...akhirnya ko komen gak kat sini yer.....hihi..tqvm...gambar depan kedai lupa nak snap...

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."