Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Jumaat, 17 Februari 2012

Aku Pun Adeeee.......winkkkkkkk



Selama nie dok baca kat belog kengkawan pasal BE......apa BE tu.........sebab selama nie aku tak penah pun bukak acc nuffnang aku.......yang aku tau daftar pastu letak iklan kat blog .....tu jer......tetiba semalam tergerak pulak hati nak menegoknya.....

winkkkkk..
.
.
.
.
.


haaaa............aku pun ader gaklah................( walaupun x sebanyak yang dorang dapat................aku punyer seciput jer.........) bolehlah kan..........cukuplah untuk membakar semangat aku kan........

Buat Fiza Jaafar terima kasihlah banyak2 sebab ko selalu bagi aku semangat nak berbelog2 nie........hahaaah............tapi aku tunggu ko punyer blog plak nie...bila nak buat...........

Buat kengkawan yang lain......ajarlah aku macamna nak naikkan RM nuff tu yer.......


p/s : tunjuk kat en.hubby.......dia cuma kata apa tu............( huhuhu....cedihhhhhhh..........)






Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."