Banner

Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Rabu, 7 Mac 2012

Hantaran


Selesai sudah majlis di Kedah.......kini majlis di Johor pula akan menyusul ..banyak sebenarnya yang nak di update di blog ini..tapi masa tidak mengizinkan............penat balik dari Kedah belum hilang.....terus naik keje.....minggu nie pulak majlis di sini...fuhhh...memang letih.......beginilah kalau dapat orang jauh ...hihihi.....tapi kan jodoh pertemuan di tangan tuhan walau jauh manapun kalau dah jodoh pasti bertemu ......................

Banyak kenangan manis katika berada di sana...tapi yang pahit juga ada......hhuhu.....rantai beserta loket emas kesayanganku , hadiah di hari perkahwinan aku daripada emak tersayang telah hilang ..........aku pun tak perasan hilang dimana...aku perasan bila bersiap hendak ke masjid untuk pernikahan adik...............sedih memang sedih...teramat amat.....tapi apa kan daya bukan rezeki aku.......aku redha dan aku pasti sesungguhnya ada hikmah disebalik kehilangannya......sesungguhnya Allah maha mengetahui dan dia maha memberi.....................

Ok, kita tinggalkan cerita duka ..........di kesempatan ini aku cuma nak menayang....( boleh gitu....) barang hantaran hasil daripada tanganku......boleh lah.......hihihi................jom tengok2.....














tu dia...antara barang hantaran yang dibawa ke Kedah.............tapi yang nie tak lengkap sebenarnya...ada yang masih belum ada isi...hihihi....................ni semua buat sendiri tau......lepas ni kalau ada sesiapa yang nak tempah bolehlah calling2 me k.......hihihi ...macamlah pandai sangat.........hahahahhaa.................

K. la ada masa nanti aku update lagi.................ni pun ada masa sikit nie curi2 la update...............ada lagi sebenarnya barang hantaran yang belum diupload ....ada masa aku upload yer...............mengejar masa ni .................

K...jumpa lagi............terima kasih yer kepada kawan2 yang sudi singgah dan memfolow blog aku nie............friend forever k.............


p/s: keletihan yang teramat...............mengantuk pun yer juga.............





Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."