Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 10 Mei 2012

Kisah Bufday 2012


Di suatu petang selepas waktu pejabat tanggal 07 Mei 2012.....perbualan telefon antara aku dan encik asben....

aku : Bang, hari ni balik kul berapa?
en.asben : Tak tau lagilah Yang.....malam kot...
aku : abis tu kata nak ajak kuar dinner malam nie.....x jadi ker...????
en.asben : tak kot......
aku : oklah......( merajuk.....x ingatlah tu semalam kata nak celebrate bufday aku......)

Malam : Tetiba telefon berdering.....

en.asben : Yang....siapkan budak2 ..lagi 1/2 jam abang balik...kita kuar yer......
aku : hai...kata x jadi nak kuar......erghhhhhh.....
en.asben : alah siap jelah.....kul 8.30 abang sampai....
aku : ?????!!!!!####&&&****


Tunggu2 kul 9.00 malam baru sampai......a pelah sabar2.....

Masuk jer dalam kete.....

en.asben : anis, tolong amikkan buku ayah kat belakang tu....
anis : mana ayah...???
en.asben : ada tu...cari betul2......
anis : heh...ayah....ni ke........

jeng.....jeng........

en.asben : happy bufday sayang......( sambil hulur .....)
aku : tq ...sayang.....( tersenyum lebar.............) romantik gak laki aku nie...hahhahaha......dapat aku  
        bunga.......












bunga siap kad lagi.....tq abang......
Arisa pulak sebuk intreprem....... ibu n ayah baru nak posing2........




3 ulasan:

Hani Syahani berkata...

Wah,dpt bunga secara surprise,kalo hani dah nahngis kt stu jgk...tsk

juliaakmal berkata...

hihihi........

ct n honey berkata...

ros merah lagi..selamat hari lahir

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."