Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 24 Mei 2012

sayang ANIS..










Tetiba terjumpa gambar lama nie....masa ni anis Pra Sekolah tahun 2011....kat sekolah dia kena buat persembahan...majlis apa yer...x ingat pulak..........masa ni tetiba dia demam pulak tapi dia bersemangat nak buat persembahan tu....maklumlah dah berlatih berhari2 kan.............ibu cukup bangga dengan semangat yang ada pada anis....love u sayang.............

2 ulasan:

Hani Syahani berkata...

nampak mcm xsehat muka dia...sianlah..

juliaakmal berkata...

memang ...tetiba jer masa nak buat persembahan dia demam....agaknya perut dia masuk angin....

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."