Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Selasa, 10 Disember 2013

Arief photoshoot......

Jumaat lepas 6.12.2013....saja jalan2 g angsana.....apalagi kalau dah sampai sana tak shopping baju anak2 memang tak sah la kan......hehheheh.....kopak gakla ibu ngn ayah......huhuhu.......

Sale...sale...sale.....

Tu yang buat mata rambang sokmo......macam semua nak beli....tapi apakan daya.......sekolah dah nak buka.....persiapan sekolah anak2 perlu diutamakan......apalagi tahun depan bertambah lagi anak ayah dan ibu yang masuk ke alam persekolahan.....arisa sofea......dah nak prasekolah kamu nak.......cepat sungguh masa berlalu......

Ok...berbalik pada photoshoot arief ni....memang x rancang pun.....tapi kat angsana masa tu tgh buat iklan belanja lebih rm30.00 barangan baby bole masuk pertandingan baby comel......ayah lah yang beria nak arief masuk.....saja suka2.....ok la bole jer......hehhe....dengan baju yang ala kadar je yelah xde plan nk buat photoshoot kan.....xpelah bole je la......janji pakai baju kan.....tapi sayangnya mood arief x berapa baik.....muka masam je masa amik gambar....cameraman pun dah buat mcm2 tapi x jalan jugak......bagi toys dibuangnya.....muka teyap maintain masam....hahhaha......gasak la nak......last2 dapat juga gambar yg comel sikit....bole la......x dapat no.1 dapat saguhati pun jadilah kan........

Ni antara gambar yang dapat ibu amik masa sesi tu.....
















Apa pun kita tunggu jelah keputusannya.....mudah2an dapat hadiah............

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."