Banner

Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 13 Disember 2010

Hari Minggu




Semalam aku n family ke Angsana membeli kelengkapan persekolahan anak2....boleh tahan gak harganya.....untuk baju sekolah anas jer dah mencecah ke Rm200.00 belum anis lagi...itu pun baru beli baju n seluar jer..kasut, stokin dll belum lagi...wahhhh..memang terasa gak time anak naik sekolah nie..tu baru tahun satu n pra sekolah..esok2 dah naik menengah alahai.....ribu riban la jawabnya......( x per...sin bek en,suami dah buatkan Medical Card Pru BSN yang terdapat didalamnya kad kesihatan dan tabungan pelajaran...) so bagi ibubapa yang belum tu apalgi buatkan utk anak2 tersayang...ada faedahnya tau....nak tau lebih lanjut  SINI .



Lepas menyopping tetiba
jer en.suami ajak balik umah my MIL....xder pun plan awal2....hishhhhh...Alhamdulillah perjalanan lancar dan sampai gak...sib bek dekat jer x sampai 1 jam....hehhee...apalagi sampai sana jer aku pun pi ikut adik2 ipar aku gie MARA...biasalah nak menyopping lagi......hahahha.....



Cian Anis.....balik dari Balau ari tu trus demam..............


Singgah sat kat kiosk....

 muka2 yg kepenatan...............


 Anis bergaya dengan jaket dan tudung barunya...

Ibu pun apalagi......tudung baru gak......pepagi nak gie kojer...hehhee....

Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."