Banner

Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Rabu, 25 Mei 2011

Airmata Ibu...

Salam..salam....hari nie..banyak masa aku nak bw.....macam2 blog aku jumpa hari nie...semuanya best..best belaka....dan blog yang membuat airmata aku gugur adalah blog Mayyonniz .....Doa Untuk Alana ....
so touching.....mohon izin Mayyonniz untuk saya berkongsi....

Ziarah Adik.....tajuk yang cukup puitis.......betapa besarnya kasih sayang seorang ibu kepada anaknya walaupun anaknya telah pergi meninggalkannya buat selama-lamanya......walaupun begitu ikatan kasih sayang ibu dan anak tidak akan putus buat selama-lamaya walaupun berada di dunia yang berbeza...........aku kagum dengan Mayyonniz .....kamu ibu yang diuji....kamu ibu yang disayangi .......

Semoga  Alana Qish menunggu keluarganya di pintu syurga.....

Ya Allah! kau berikanlah kesihatan yang baik untuk anak-anakku serta suamiku......kau panjangkanlah usia mereka kerana aku benar-benar mengasihi dan memerlukan mereka dalam hidupku...Amin....


Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."