Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Sabtu, 28 Mei 2011

Pindah Rumah Baru......

Haaaaahaaaaaaaaaaai aaa..............mesti gempakkan dapat rumah baru......bukan rumah yang itu....tapi rumah yang ini......rasanya rumah yang lama tu cam dah penuh sangat........teringin pulak nak renovate....tukar sana tukar sini cam x best gak...tapi last2 nie lah rumah yang paling aku suka setelah banyak yang aku try....inilah hasilnya........taraaaaaaaaaaaaa.......suka tak..........yang penting aku suka................

2 ulasan:

Citrus azwa berkata...

nak pindah ke??hehe..t story la..leh g jenjalan umah baru..=)

juliaakmal berkata...

bukan nak pindah umah lah dik oiiii...nie ha rumah blog nie akak tukar...tak perasan ke.....kan dah berubah dah......

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."