Banner

Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 26 Mei 2011

Bengang....***@@@@*****

Minggu nie waktu tengahari buat aku panas hati....apa taknya semakin hari semakin jammed bila aku nak pegi keje balik lepas lunch hour.....bengang gila seh aku tengok dorg nie amik anak2 dorg balik sekolah x reti nak parking tepi...kalau parking pun kanan kiri macamana kete lain nak lalu..b***h tul....nak kata tak sekolah aku rasa semua mak bapak yang amik tu kete beso2 semua mestilah keje pun bagus2 kan...x kan tak sekolah pulak....yang mak bapak parking tepi satu hal nie yang anak2 nie pulak jalan terhegeh2.....macam model lak....nak ajer aku langgor...padan muka...tapi nanti tau pulak nak saman2 kan...hehhhhh...........................pastu boleh pulak bergurau senda bermesra mesraan.....nak aje aku hampok kepala dorg nie.....x tau ke kita nie terkejo2 nak masuk opis.....kalau lah tak kerana nak amik anak balik sekolah kebangsaan pastu nak hanto balik pi sekolah agama x ingin aku balik time lunch hour nie....

Minggu nie buat hati aku panas........n....hangin satu badan.................

Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."