Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Selasa, 31 Mei 2011

N3 khas Buat Wawa a.k.a Citrus Azwa...

Pepagi nie bukak blog tetiba muncul satu nama yang sangat aku kenal ...ya......Citrus Azwa a.k.a Wawa....bakal adik iparku....sudah ada blog rupanya kamu ye....hahahha...tahniah...tahniah......akhirnya.......sebelum tu nak ucap terima kasih banyak2 sebab menjadi follower akak dan sentiasa menjengok
Tapi apa yang nak akak citer pasal kamu arrrrr................hehehhee....tulis jerlah apa2 yea.....tapi kalau salah jangan marah.......keh..keh..keh.....
.
.
.
.
.

Sebenarnya Wawa nie tunang adik aku yang bongsu....kampung kat Sungai Petani, Kedah nun jauh di sana...macammanalah adik aku nie boleh dapat jodoh jauh...kalau dah jodoh tu jauhmana pun boleh jumpa yer tak..?
Apa lagi yerkkk.............?????? haa...pasal dia yang paling aku n family berkenan ialah baik budi bahasa , sopan santun bak gadis melayu terakhir...hahahhaha.....(bodek sikit.....) tapi memnag betul pun pandai hormat orang tua....sampai mak abah aku pun tersangatlah berkenannya........mak pun terseboklah sesangat nak mengikat si bunga nie....hahahhaa...( sedap tak ayat aku...) tapi yang penting sekali dia sayang adik aku ..adik aku sayang dia.......so bulan februari 2011 lepas kami pun ke kedah membawa rombongan peminangan....majlis masa tu disini...
k..la x leh cete banyak2 pasal orang tak baek.....khehhe....

jom layan nie pulak....
.
.
.
.
.

nielah dia Wawa...bersama anis yang manja...
WELCOME TO UR FAMILY.....
SEMOGA BAHAGIA SELALU......

3 ulasan:

Citrus azwa berkata...

haha...akak..terkejut wawa baca entry ni..mau terbeliak bijik mata ni..dusshhh!!tampar pp jap..tetiba ja ada entry bertopikkan wawa..haha..=) thanks so much la..hikhik..jgn puji lbh2..sya ini hanya lah insan biasa dan hanya mampu menggembirakan org je..=) ahaha...

juliaakmal berkata...

yer ke.....hehhehe..apa salahnya memuji daripada kita mengeji...kan tak baik......tahniahlah dah jadi blogger skrg nie...camtulah adik akak......hehehhe....

Citrus Azwa berkata...

haha...ye la..xbaik mngeji..berdosa.. =) ye la...tgk akak dasyat sgt jd blogger..jadi mcm ada magnet je suh wat blog gak..tp tgah blajar lg ni..still xleh lawan akak wawa sorang ni..=0 dh expert gitu...hihi...kena jdikan mentor ni..hikhik...

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."