Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 28 Julai 2011

DURIAN

Tadi aku citer tentang suara aku yang hilang....
Sekarang aku nak bagitau sebab apa suara aku hilang....
Salah satu sebabnya ialah pasal nielah....

^


^


^


^


^

^

Buah durian yang tinggal kulit................

nampak sedappppppppppppp..................


simpannnnnn.....................

haaaa...nampak......buah nie member baru aku yang bagi...( cehhhhh member baru tu....hehhheeheh .....) ialah baru first time jumpa dia dah bagi aku durian.......( pompuan tau....bukan lelaki......marah karang en. hubby aku......) alah lagipun masa dia bagi hubby pun ada sama.......

So, tengahari tadi masa balik rumah lepas amik anas kat sekolah , aku pun kopek baki yang 2 biji lagi tu...aku kopek semua pastu masukkan dalam tapperware ( betul ejaan aku nie.....bantai jerlah....) simpan dalam peti ais.....buat masa nie suara aku tengah kritikal dan aku rasa aku x berani nak makan lagi....( buat masa nielah.......hehehehhehe...)

Hubby suka makan tempoyak......dan aku bercadang nak buatlah tempoyak....nanti bulan puasa makan dengan tempoyak pun sodapppp....................

Bagi merealisasikan misi aku nie....rasanya aku perlukan pertolongan en.Google.....<__________>
ahhahaha..........so..apalagi......misi dimulakan................

3 ulasan:

Balqis Nazid berkata...

tempoyak aku suka sangat....
tapi encik suami tak suka....
aku tak pandai nak buat tempoyak camna nak buat ek...

juliaakmal berkata...

tulah aku pun tak pernah buat...aku tengah cari kat google nie...kalau aku jumpa nanti aku tepek kat sini yer....

SweetLikeWhat berkata...

sedapnye tengok durian tu :)

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."