Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 25 Julai 2011

Kasut

Tetiba tekak aku teringin lak nak makan mee rebus Hj Wahid...so semalam dalam kul 11.00 gitu pegilah kat Angsana dengan penuh excited...huhuhu .....sampai Angsana ramai sgt orang rasanya parking pun penuh ..x taulah ada apa kat sana....so hubby pun kata cari tempat lain lah...nasib baik kat JB nie banyak cawangan Haji Wahid.....lastly kitaorg pun pegilah kat AA Mart ( betul ker.....aku pun x pasti namanya tpt tu apa...ala2 KIP Mart gitu ....)

Habis jer makan2 Anis sibuk nak kasut..sebab kasut dia dah terkopak....( alasan jer tu anis memang peminat tegar pelbagai jenis kasut..semua2 dia nak beli.........)

Takkan nak belikan Anis sorang jer kan ..utk Anas dan Arisa pun ada......



Anas punya ..Ben 10 lah apalagi....feberet dia.....



Anis punya...tetap nak pink ..Hello Kitty



Ni Baby Arisa punye......Mickey Mouse....

Masing2 bergaya dengan kasut baru...terutama baby Arisa tidur pun pakai kasut tu...hehehe.....bila nak tanggalkan kasut tu boleh dia terjaga......macam2 ...

Tapi ok gak tempat baru nie macam2 ada jual daripada makanan sampai ke pakaian dan akserori telefon dan komputer....cakap ngan hubby , raya ni bolehlah kita beli baju raya kat sini....hehhehhe...hubby ok jer...

1 ulasan:

Mamamya berkata...

lia masa bawa anak2 pi karnival upin ipin selipar afiqah yg putus....tp bila beli kakak pun dpt jugak...mmg gitu lah kan kak...klu sorang dapat mesti yg sorang lagi kene belikan jugak...:D

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."