Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 28 Julai 2011

Kemanakah Perginya Suaraku....


Dah 3 hari tekak aku sakit....kemudian lebih teruk lagi batuk berkahak ...seksanya nak tido malam...asyik2 terjaga...bila dapat lelapkan mata Arisa pulak terjaga mahu susu...( nasib baik susu badan lagi....x payahlah aku susah2 bangun membancuh susu untuknya...itulah kelebihan menyusukan badan ...hehhe ).....

Lebih parah lagi mulai malam tadi tekak aku semakin perit dan bisa....dan pagi nie ..suaraku tetiba ada tetiba tiada....bagaikan radio rosak....ouchhhhhh........en.hubby ajak aku pegi klinik amik MC....aku yang malas tetap nak keje gak...abih tu macamna nak keje suara jap ada jap takde.......hye ntahlah....x per.......

<______________>

Teman2 sepejabat sibok menanya kenapa dengan volume aku ...hahhahaa......betul2 macam radio hilang siaran....jap ada jap xder.......hishhhh nie banyak sangat makan rambutan dengan durianlah nie.......so sorrylah aku x nak angkat panggilan telefon hari nie.........sungguh menyeksakan.......

Saat begini baru terasa nikmatnya apabila tekak kita tak sakit suara kita elok.....barulah terasa sangat berharganya segala apa yang ada di tubuh badan kita.......bila Allah dah tarik nikmat salah satu organ kita....barulah kita menghargai apa yang kita ada dan apa kepentingannya.......itulah KITA .....MANUSIA yang tak pernah bersyukur atas nikmat dan limpah kurniaanNYA.......

Semoga Allah melindungiku daripada lupa kepadaNYA dan Kufur nikmatNYA....semoga Allah melindungi suami dan anak-anakku agar sihat sentiasa dan dijauhkan daripada apa2 pun jenis penyakit yang memudaratkan........Ya Allah Ya Tuhanku ,sesungguhnya aku amat menyayangi mereka......kau dekatkanlah diri kami ini agar sentiasa denganMU Ya Allah.....Amin...

Belahan Nyawaku.....



3 ulasan:

Citrus Azwa berkata...

smoga cpt sembuh ye..:) amboi..kanak rebina itu...minum solivite xajak cik wawa pun ek..napa si kecik arisa tu malu2 tunduk bwh..hehe..rindu kanak2 rebina ber3 itu..:)

zaidah berkata...

bila Allah bagi kesakitan itu tandanyer dia sayang kat hambanyer....

juliaakmal berkata...

Citrus Azwa > tq...arisa mmg pemalu..hehehhe..kalau rindu dtglah johor

Zaidah > betul tu....kalau Allah syg kat kita tu tandanya dia ingat kat kita....

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."