Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Jumaat, 15 Julai 2011

Tension

Malas nak ulas panjang2......
buat kepala aku lagi tension.......
sebab apa..????
sebab rumah mana nak balik minggu nie.....
hubby dah janji nak tolong ayah dia betulkan tandas yang dah sumbat....
aku pulak malam tadi mak kol yang kenduri esok malam x jadi minggu depan ..sebab abah ada meeting kat muar.......
cakap kat e.suami.......macam x puas hati jer....dia kata boleh balik tapi malam lepas kenduri kena balik pulak rumah dia.....
xkan aku nak tinggal jer mak kemas sorang2......x pikir ke dahlah anak pompuan mak aku sorang jer.......
lainlah en.hubby adik beradik ramai lelaki pun bukan dia sorang.........karang aku cakap lebih karang dorang dah anggap aku lain......so diam jelah.......( kadang sebab remeh mcm nie buat aku tension...)

?
?
?
?
?

So susah2 sangat aku amik keputusan....
en.hubby baliklah rumah mak dia........
tapi izinkan aku ngan anak2 balik rumah mak aku.......

(  kadang2 bila balik rumah keluarga en.hubby nie buat aku rasa terasing.....x taulah kenapa mungkin perasaan aku jer kot.......tapi mmg aku rasa camtu ....tolonglah kalau nak manja2 ngn mak tu jgn depan aku.....nak gurau lebih2 ngn adik2 tu jgn depan aku......bukan aku jeles tapi aku ....cuma aku aje yg rasa....aku harap yg adik2 tu pun kenalah faham  ye.jgnlah mengadu yg bukan2 yea........)

Saja nak melepaskan perasaan .....Fullstop

Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."