Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Jumaat, 26 Ogos 2011

Mood Nak Bercuti Raya

Pejam celik pejam celik....hari nie hari ke 26 kita berpuasa...so maknanya tinggal lagi 3 @ 4 hari sahaja lagi kita di bulan Ramadan. Terasa cepatnya berlalu....Ramadan akan meninggalkan kita . Tahun depan kita tidak tahu samada kita sempat atau tidak menyambut Ramadan lagi....ajal dan maut kita tak tahu kan tu semua kerja tuhan kita sebagai hambanya hanya mampu berdoa supaya dipertemukan lagi dengan Ramadan akan datang....( sedey...)...mana tahukan ini Ramadan Terakhir.....Ya Allah ....minta dipanjangkan umur kerana masih belum cukup dan sempurna bekalan untuk bertemu Mu Ya Allah......

Perginya Ramadan datangnya Syawal...hari kemenangan untuk semua umat Muhammad....hari kegembiraan hari kebahagiaan.....walaupun di lewat usia ini keghairahan untuk memyambut Syawal tidak seperti di zaman kanak2 tetapi melihat anak-anak hati tetap berbunga riang......anak-anaklah penyeri aidilfitri disamping suami tercinta serta mak, abah & mak , ayah dan adik2.....cuma terasa kekurangan kerana aidilfitri ini tiada nenek ( yang kami panggil Mbah ) perginya dia telah sampai waktunya menghadap penciptanya...semoga rohmu tenang disana......

Hari nie, mood bertugas aku memang dah hilang...terbang bersama ramadan yang bakal berakhir....hati ..sabarlah tinggal beberapa jam sahaja lagi kita akan bercuti..hehehhe.....sabar sabar sabar....jalankan tugasmu seperti biasa......lepas nie berayalah sepuas-puasnya...untuk makluman semua saya bercuti daripada 27hb Ogos hingga 4hb September 2011 okey......

CUMA TAHUN NIE TAK DECIDE LAGI NAK BERAYA KAT MANA DULU RUMAH MAK @ RUMAH MIL....

haaaahaaa...dekat susah jauh lagi susah.....Bie...mana nak beraya dulu nie?????


1 ulasan:

Citrus Azwa berkata...

Slamat berhari raya..;) xdpt pulang ke bp..maafkan saya ye..

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."