Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 15 Ogos 2011

Yey..yey..bonus dah masuk....

Pepagi sampai jer opis tak sabar2 rasanya nak mengechek akaun.....hehheh...bukannya apa nak tengok bonus dah masuk ke belum.......hehehe....

horey...horey....bonus dah masuk hari nie...bolehlah pegi shopping raya untuk anak2 plus ibu nye lah...hehheh.....

Apa pun belanja mesti berhemah..jangan membazir...itu amalan syaitan.......

Hanya sekadar gambar hiasan...ngeh3...

2 ulasan:

Citrus Azwa berkata...

yeay...leh dpt duit raya x??hahaha...gurauan aje...;) lma xdgr cita org sana...

juliaakmal berkata...

boleh..meh arr dtg sini.....xde cite nak citer...hahahhaah....

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."