Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Rabu, 24 November 2010

Hari ni  aku gie Jabatan Imegresen kat Wisma....fuyooo ramainya orang .....tp peduli apa aku...yg penting aku ada appoiment dgn boss kat situ.....hehehhe.....punyalah baik  orang tu...walaupun dia boss tapi dia hantar aku n my hubby kat kaunter pendaftaran.....( susah nak dapat pegawai atasan cam tu kan.........) terima kasih lah kat dia.....( nasib baik adik aku yg tlg rekomenkan.....kalau tak pagi2 lagi dah sah2 aku kena amik nombor....dan siapnya dah sah2 petang......hahahha...tq gak buat adikku.......) aku pegi pukul 11.00 kul 12.20 dah siap....hehehe.....happynya......

Aku nak gie  Kota SINGAPORE.....horray...........ni pasport aku....hahahha............




Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."