Banner

Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Khamis, 18 November 2010

***SuNyI***

Tetiba aku rasa nak n3 blog nie begitu berkobar2....tetapi semankin aku nak tulis semankin jammed plak idea aku nak kuar....heeheee...tapi aku nak tulis gak....tapi aku nak tulis apa pun aku tak tau....hehehhe...

Xpela aku tulis apa2 jerlah......dah nama pun blog peribadi aku...suka hati akulah aku nak tulis apa......hahahhhaahahh......

Semalam beraya kat umah mertua n then lepas solat raya balik umah mak aku...seronoknya.......hujan lebat tu.....seriau gak dibuatnya.....malam balik JB, anak2 kena tinggal kat umah neneknya sebab aku keje dan bb sitter plak cuti lama....seminggu tu.....pening kepala aku .....huhuhuuuu....sedihnya nak tinggalkan dorang tapi aku tgk dorang happy jer.....cuma ai-Sya yang mcm tau2 jerk nk kena tinggal buat muka sedih......

Rasa sunyi sgt bila anak2 xder nie.....tido malam teringat jer kat dorang terutama ai-Sya ....maklumlah bantal peluk aku tuuuuuu.............huhuhu......( ibu rindu ........)



anak2ku....
i miss u all my dear honey......................




Bila sunyi2 nie kepala pun mulalah senoning....kebosanan yang teramat sangat...malam nie ada date ngn en.hubby nak gie dinner kat hutan bandar.....makan chiken chop....orang kata sedap tapi yang syoknya tu org kata murah....bolehlah cuba.....

Pas2...plan nak jalan2 plak kat "pasar karat" saja nak tengok2......x cari apa pun just nak jalan2 jer.......tapi tgklah...itu pun bergantung pada kelapangan en.hubby.....hukhukhuk......



Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."