Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Isnin, 8 November 2010

Kemalangan yang tak terduga....

Kemalangan kecil yang telah berlaku di tempat letak kereta pada waktu tengahari....sebuah kereta mengelungsur dari tempat letak kereta ke dalam longkang..........nasib baik takde kereta dibelakang kalau tak ...eheheeee......abislah.....atas kerjasama dan gotong royong ,tayar kereta dapat dikeluarkan dari dalam longkang...lepas nie confom memang aku takkan letak kereta kat situ....walaupun ia bukan berlaku pada kereta aku......


 pelik kan....heheheh....





 bergaya jer yang lebih.......hahahhaa....




 akhirnya ......BERJAYA........

2 ulasan:

misbutterfly88 berkata...

gambo ust md zin tu yg aku tak tahan..

Tanpa Nama berkata...

xder ke ustaz len yg ko berkenan nk tgk....hehehhe....jeffry din celop...

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."