Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Selasa, 11 Januari 2011

Hari Pertama Sekolah

3 Januari 2011
Bermulanya hari persekolahan.........hari yg ku amat berasa risau...maklumlah dah cuti sebulan....takut anak2 susah nak bangun pagi.....tapi alhamdullillah anas n anis begitu teruja nak ke sekolah......cuma anas sedikit confius....ibu, kenapa uniform anas lain.....yelah sayang....anas kan dah naik tahun satu memnglah pakai uniform putih.....anas x nak sekolah lain anas nak sekolah anas.....memanglah anas sekolah kat sekolah anas....cuma baju jer tukar...cikgu tukar...kelas pun lain....baru ler dia ok sikit....hehhee.....hari pertama ayah n ibu hantar sampai ke kelas....tunggu sampai waktu rehat.......rasanya dia belum serasi lagi dengan kantin sekolah......hehhee...dia x tau lagi nak beli makanan ....kesian dia.....tapi aku rasa lega hari pertama jer dia dah dapat kawan baik........xperla ..esok anas bwk bekal jer yer.......


petangnya , balik dari sekolah kebangsaan.....
anas cepat makan....tukar baju.....nak pegi mana ? anas bertanya.....sekolah agama lah......alah dah penat.....balik lambat........xperla sayang......nnti ayah ngan ibu hantar sampai kelas agama yer....balik sekolah nnti ibu belikan handphone......janji......

^
^
^
^












^
^
^
^
^

di sekolah agama ....
anas nampak ok......aku n en.hubby rasa lega.........
tengok jerla...gelagat dia kat sekolah agama.............hehehee...........


Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."