Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Jumaat, 14 Januari 2011

TUKAQ TAYAR

Hari sabtu lepas...anas n anis start tiusyen kat al-hidayah......daripada dok kat umah asyik tengok kartun jer baik pegi belajar apa yang patut.....hehehhee.......lagipun dorang suka sangat dapat tiusyen dengan teacher Liza.......sonok dorg kata.......hahahahah.......
Sambil menunggu dorg abis kelas aku n en.hubby pun meronda cari kedai tayar....sebabnya tayar kita aku dah masuk 3 tahun x ganti2 lagi....BAHAYA kata en.hubby....3 kedai tayar aku pegi ada satu lah yang paling murah sebiji RM130.00 siap pasang........en.hubby kata ok tukar depan jer 2 biji dulu.....hikhikhikkk 2 biji pun dah RM260.00 ..haaaaaa..apsllah mahal sangat tayar nie....tapi en.hubby kata x perla bu...demi keselamatan......





Muka adik yang dah kebosanan...............





en.ayah yang melihat sekeliling dinding yang dipenuhi dengan sport rim.....nnti ayah tukarkan sport rim ibu yang baru yer.......( bila la tu agaknya......hehehhee....)

Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."