Jangan tengok aje....tolong ler klik.....tq

i follow

Jumaat, 14 Januari 2011

SaKiT KePaLa

Aduhai...kepala aku nie sejak akhir2 ni tersangatlah sakitnya...rasa berat sangat......apakah kerana keletihan maklumlah anak-anak baru jer memulakan sesi persekolahan......x cukup rehat agaknya....pagi2 dah bangun waktu tghri dah x dapat nak tido.......hukhukhuk..........setiap malam sentiasa memikir nak buat sarapan apa...nak masakan anas bekal apa.....macam2 lagilah......stress agaknya.....migrain pun menyerang semula.....lepas nie kenalah aku makan ubat migrain balik.....Tadi pun dah telan panadol x jalan gak.......
memang conform nie malam nie aku kena gie klinik nie........


Tiada ulasan:

Tabungan

heart

MY FAMILY

Dunia Blog Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan. Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi. Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan. Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan. Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan. Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati. Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti. Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan. Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga."